مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-12سياسي

خبر خوب| مصداق زن، زندگی، آزادی به عشایر هم رسید!


دستگیری از مستمندان و رسیدگی به فقرا یکی از بزرگ ترین فضائل اخلاقی امام سجاد(ع) بوده است؛ البته این امام بزگوار به حدی پنهانی عمل می کرده اند که سرانجام زمانی که حضرت به شهادت می رسند، - گروه خبر خوب: گرچه همه ما امام سجاد (ع) را بیش از هر چیز با همین لقب می شناسیم و از ایشان به عنوان عابدی بی مثال یاد می کنیم اما یکی از بزرگترین فضائل اخلاقی این امام بزرگوار، دستگیری از مستمندان و رسیدگی به فقرا بوده است؛ البته ایشان به حدی پنهانی عمل می کرده اند که مردم، این امام را بخیل می دانستند و سرانجام زمانی که حضرت به شهادت می رسند، جماعتی از سخاوت ایشان مطلع می شوند.

درخصوص کمک های شبانه و مخفیانه امام سجاد (ع) آمده است که پس از شهادت حضرت، زمانی که می خواهند پیکر ایشان را غسل دهند، متوجه آثار کبودی و سیاهی در دو طرف شانه ایشان می شوند.

وقتی از امام باقر (ع) علت را جویا می شوند، امام باقر (ع)، به دوش کشیدن کیسه هایی پر از غذا برای کمک شبانه به نیازمندان را علت آن کبودی ها عنوان می کنند.

در روز شهادت امام سجاد (ع)، بسته خبر خوبمان را با ذکر یکی از خوبی های بی نهایت این امام بزرگوار آغاز کردیم تا برکتی باشد برای بسته خبرخوبمان در اولین روز هفته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| مصداق زن، زندگی، آزادی به عشایر هم رسید!

خبر خوب| مصداق زن، زندگی، آزادی به عشایر هم رسید!